mandag den 19. januar 2009

Øjne så store som tekopper

Ja, eller da vist nærmere så små som knappenåle. Nej, jeg er ikke overtræt, men idag bliver jeg nødt til at holde en lille tvangspause her. (Jeg havde ellers en rigtig lækker oplevelse i s-toget, men den gemmer vi lige...stikord kartoffelsalat.)
Jeg har vist overdrevet det lidt med at sidde her foran skærmen...i hvert fald døjer jeg med en eller anden slags øjen-ting som ikke rigtigt kan defineres endnu. Hvis det ikke bliver bedre, må jeg vist et smut til øjenlægen.
Måske er det også bare en form for influenza. Den kan jo vise sig på en hel del forskellige måder og jeg hører for det meste til dem, der ikke bare kan være normalt småsyge...

Jeg syns jo bare, at det her bloggeri er så hyggeligt og så kan det godt være svært at rive sig løs. Især hvis man allerede er mere eller mindre pc-junkie!

Nå, men jeg trækker lige stikket....(aaaarj, kan vi ikk' bare sige standby måske?)
Vi ses ;-)

2 kommentarer:

Zette sagde ...

God bedring med øjne og helbred - tag dig nu den tid, det tar. Øjne skal man altså passe på - de er sindssygt svære at skifte ud!

Berliner brosten sagde ...

Ja for dælen da - jeg skulle nødigt til at ende som hende Fru Pels eller Toni med glasøjet (den historie kan du godt glæde dig til = høj klammo-faktor ;-)