søndag den 11. januar 2009

Om at være en sortseer!



Dette billede har vi haft siden igår formiddags!
Aaarmen, hvad er det dog der sker!

Bomber på Kabel Deutschland!

Nu har vi endda fået digital TV, men hverken det eller det normale virker...Jeg bare hader det, når sådan noget teknisk hakkeri funker ind i mine vaner og i mit privatliv! Farvel rigtig go krimi lørdag aften, farvel hyggelig søndag morgen med vintersport! Og formodentlig farvel endnu bedre krimi søndag aften!
Ja, nu lyder det jo som om at jeg er sådan en rendyrket tv-junkie. Det er jeg faktisk slet ikke, blot når fjernsynet ikke virker ;-)
Men hey, lad mig se det positive i det - hvor heldigt, at vi har en anden internetudbyder! Hvis vores internet ville være nede i 2 døgn...den tanke tør jeg da slet ikke tænke færdig. That would be reeeeal trouble - altså sådan rigtig hardcore real trouble!
Trotzdem Bomben auf Kabel Deutschland!



Ingen kommentarer: