søndag den 4. oktober 2009

Kling klong - Efteråret er her!

Så er efteråret for alvor ringet i gang her på pinden, nemlig med den obligatoriske græskarsuppe, cremig naturligvis ;-)
Jeg syns nu altid, at det er lidt noget bøvl at få et græskar "slagtet" og jeg skal gerne indrømme, at en stavblender IKKE hører til min nærmest vennekreds. 
Arj, men som køkkenet så ud! Holy moly, det var altså ikke lige så smart!
Men hvad betyder lidt arbejde med det, når nu suppen smagte noget så vældigt?
Mmmmhm siger jeg bare!





Fortsat god søndag aften til jer derude!

4 kommentarer:

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

der er vist en lille cafélatte dekoratør gemt her...smuk dekoration af suppen...den ser dejlig ud...jeg har ikke selv smagt græskarsuppe..men udhulet mangt et græskær.....og lavet skarpe tænder og den slags....uhuuu!!!

Zette sagde ...

Jeg har heller ikke smagt græskarsuppe - tror jeg. Men jeg grillede noget Hokkaido for nylig og det var godt nok lækkert. Helt mushy og yummi.
Godt efterår!

KirstenK sagde ...

ÅH JA, græskarsuppe, tak fordi du lige mindede mig om den ret...afsted efter græskar, med det vuns...

Berliner brosten sagde ...

@Anita
Ja det der med at udhule kender jeg også. Det er da noget børn elsker! Men du skulle prøve en suppe...Jeg er ikke just en suppe-elsker, men den smager mums!

@Zette
Har du ikke? Jamen for pokker da! Så må du da absolut præve det. Jeg kan blot li græskar i flydende form. Grillet fx. eller ovnbagte stykker kan du jage mig med. Kokken på min sidste skole serverede det hver anden dag i løbet af efteråret, YAK!

@KirstenK
Selvtak ;-) Så må du afsted og guten Appetit!