søndag den 12. december 2010

ABC scandinavia #F

Det er altså lige godt grov, men for at finde et F-ord, blev jeg sgu nød til at smugkigge i vores ordbog. Jeg kunne simpelthen ikke finde på noget passende ord på dansk. Der var en hel del tyske, der kunne bruges, men det gælder jo ikke. Men så her sidst på eftermiddagen fandt jeg pludselig forbindelsen til et af de ord jeg læst i ordbogen tidligere på dagen.
Mit f skal stå for farvelade.
Jeg elsker at dimse med mine farver, især med mine akvarellblyanter.
I hverdagen bruger jeg alt for lidt tid på det desværre, men idag havde jeg det hele pakket ud i et anfald af "gør det selv". Jeg fik lavet en stapel til og fra kort og det var såmænd så hyggeligt :-)


7 kommentarer:

Rejen sagde ...

Fint valg for F....;-D

Pysselfarmor sagde ...

Jamen oj det var ju alldels bredvid mig också - jag målar också - akvarell, olja och akryl. Det var smart löst av dig.

KirstenK sagde ...

Godt valg...jeg elsker også min farvelade og mine vandfarveblyanter...desværre kommer de også her alt for sjældent ud af skabet

Gunsside sagde ...

Enig med deg , F ble vanskelig ,,,
- men det ble flott FARGEvalg hos deg ;))

Inge sagde ...

Det var dog en dejligt kreativt valg for F... Hav en dejlig uge dernede i den store by.. :-)

Annette's space sagde ...

Farvelade er da et superdejligt valg....Må vi ikke se nogle af dine kreationer ??

Berliner brosten sagde ...

@Rejen
Merci :-)

@Pysselfarmor
Tak for det :-) Der er vist mange derude, der maler...

@KirstenK
Ja og det er sgu da en skam, men jeg kan heller ikke få ændret på det, desværre...

@Gunsside
Ja, vi må håbe at det bliver nemmere med G :-)

@Inge
Tak skal du have! Men det bliver nu nok ikke sidste gang at jeg skal have ordbogen i brug, uha. Også en god uge til dig.

@Annette
Uha nej, det tør jeg da slet ikke. Der er sgu så mange begavede mennesker derude i blogland og jeg er jo blot en ganske almindelig farvelademager :-)