tirsdag den 6. januar 2009

En helt igennem fantastisk dag...på trods af Angelika!

Ja, virkelig en helt igennem fantastisk dag da - hvis man da altså betragter den set fra naturens side.
I Berlin har vi det flotteste vintervejr - ja flottere er det da ikke set i så ufatteligt mange år, for hunnen da, hvis man da går efter hvad der sådan bliver talt hernede. Det er jo godt nok også helt utroligt og opsigtsvæggende at januar måned medbringer minusgrader! Not!
Det hele bliver endnu værre, ja nærmest sådan lidt småfrustrerende, når man først finder ud af hvem der er skyld i det hele.
For dælen da - det er Angelika! (Who the f... is Angelika?)
Jow - Angelika kom lige et smut forbi, i virkeligheden har hun homebase i Rusland og hun har faktisk tænkt sig at blive her til og med weekenden som man kan læse her. Denne avis er ellers rigtig god og seriøs...

Er det ikke noget pjat med at døbe alle de der høj -og lavtryk? Jeg syns sgu det er. Tænk bare, hvis der er det smukkeste solskinsvejr eller for min skyld regnvejr, hvis det nu er det man kan lide, er det så ikke lidt demotiverende at tænke på Horst, Heinz eller Hiltraud?
Er det egentlig det samme i Danmark? Jeg kan ikke lige huske hvordan de der vejrmennesker taler...

Min egen dag har været sådan helt almindelig og uden de helt store polkaskridt hverken til højre eller til venstre...altså indtil nu da, muhaha og nej, jeg har heller ikke givet den noget navn! (burde jeg?)

Til slut skal i få et billede (undskyld kvaliteten - det er fra mobilen) som en af mine piger malede idag - ja og hvem kan gætte hvad temaet var? Måske jeg skulle sende det ind til avisen?

Ingen kommentarer: